FANDOM

Dokument w papers please to nic innego jak realne dokumenty. W papers please sprawdzamy je aby przejść dalej.Niektóre dokumenty mogą być podrobione.Mogą też im wygasnąć czas terminu.

Rodzaje Dokumentów w Edytuj

Papers please

  • Dowód zniesienia wiz
    • Dowód osobisty
    • Zezwolenie dyplomatyczne
    • Przyznanie azylu
  • Dowód wizy zagranicznej
    • Zgoda na wstęp LUB Zgoda na wjazd
    • Zezwolenie na pracę
  • Bezpieczeństwo / weryfikacja medyczne
    • Suplement tożsamości
    • Certyfikat Szczepień

Na początku gry każdy z uczestników będzie miał nie więcej niż 3 dokumenty - paszport i wizę zagranicznej dokumentacji lub dowód osobisty, a być może przejścia do pracy, )

To tylko bardzo późno w grze, że Certyfikaty Szczepień i złożone są wymagane zezwolenie dostępu.Teoretyczna maksymalna od 5 występuje na dzień 26 z kolejnym połączeniu: paszport + wpis Zezwolenie + dodatek tożsamości + karnet pracy + zaświadczenie o szczepieniu.

Vince passport

Paszport-Paszport to dokumentem który musisz mieć aby wprowadzić się do Arstotzki. Jest to dokument podstawowym, a wszyscy uczestnicy powinni nosić jeden w każdej chwili. Paszporty niosą informację o uczestników, takich jak imię i nazwisko, płeć, data urodzenia oraz obywatelstwo. Kolory okładki paszportu różnią się w zależności od kraju wydania.

Passport seizure slip

Tymczasowy paszport- dokument podany do odmowy, których paszporty zostały skonfiskowane na granicy. Jest to jeden z trzech dokumentów paszportowych, które nie mogą być ostemplowane odmowy lub zatwierdzenia Poślizgu zajęcie najczęściej otrzymuje Arstotzkan obywateli, jakMinisterstwo Wstęp Pierwszy wymaga konfiskatę wszystkich paszportów Arstotzkan z uczestników mieszkających w dzielnicy Altan (od dnia 24 ), a później ze wszystkich Arstotzkans (od 29 dnia ).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki